👨‍🎓 Հաշվետվություն 👨‍🎓

Ավարտելով 2023-2024 առաջին ուսումնական տարին ես կուզեի պատմել այն ամենի մասին ինչ կատարվել եր այս կիսամյակի ընդացքում։ Նախ և առաջ կուզեի նշել որ, ես նոր եմ իմացել որ ես սովորում եմ ոչ-թե <<Ավագ դպրոցում>> այլ <<Գիտահետազոտական վարժարանում>>, առաջ ինձ թվում եր որ դա մեր ավագի կոչումն է։ Իմ համար զարգացում է եղել իմ ուսումնական գործընթացի մեջ այն որ ես սկսեցի դասավանդել, երբոր դու սովորեցնում ես փոքրերին դու նաև սկսում ես ձերք բերել համբերություն, և հմտություններ շփում վարելու փոքրերի հետ։ Քանի որ մենք գոչվում ենք <<Գիտահետազոտական վարժարանում>> ես պետք է պատմեմ իմ հետազաոտականի մասին, <<Էներգիայի հավերժ աղբյուրները>> և ես գիտեմ որ դուք մտածեծիք Անվերջ շարժիչի մասին, բայձ իմ հետազոտական աշխատանքը միքիչ որիշ իմաստ ունի, այն դեռ ընթացքի մեջ է և պետք է խոստովանել որ նա պատրաստ չե ներկայացման բայձ մինչև վերջնա ժամկետ ես կհասցնեմ։ Նաև կուզեի պատմել մեր Ռազմամարզականի մասին, Այդ դասընթացի ժամանակ մենք ուսումնասիրում ենք Ռազմական արվեստը, Նրբություները զենքի հետ առընջվելուց, առաջին բուժոգնություն և այլն։ Այսպես է անցել իմ առաջին ուսումնական տարին, ինձ շատ է դուր գալիս իմ կրթահամալիրը քանի որ չի լինում այնպես որ մի տարի ամենինչ մնա այնպես ինչպես կա, անըդհատ փոփոխություններ են լինում, անընդհատ զարգանում են, ես շատ ուրախ եմ որ սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում։

Оставьте комментарий