🧑 Հասրակագիտություն 🧑

Մարդու կարիքները

Մեր թեման դպրոցում եղել է մարդու կարիքները, և ես վորոշեցի պատմել իմ տեսանկյունը մարդու կարիքների մասին։

Սկսենք նրանից որ գոյություն ունի Մասլոյան բուրգ որի հետ ես անբողջովին համաձայն եմ, Իսկ ինչե դա, հիմա կպատմեմ։ Մասլոյան Բուրգը դա Բուրգ է որտեղ ցույց է տված մարդկային կարիքները որի նկարը դուք կարող եք դիտարկել։

Այն ունի Հինգը կետ Եվ նրանց համալակարումը ուղակի չե, բայց եկեք հասկանանք թե ինչից է բախկացաց բուրգը։ Բուրգի ներքևը Գտնվում է Ֆիզեոլոգիկական պահանջմունքը (Սովը, Ծառավը, Շնչառությունը, Քունը), Երկորդ տեղում գտնվում է Անվտանգության պահանջմունքը (Պաշտպանվածության, Վստահության, Կայանության, Հարմարության), Մեջտեղում գտնվում է Սոցիալական կարիք (Շփումը, ՈՒշադրությունը, Խնամքը, Աջակցությունը), Չորոդ տեղում գտնվում է Հասարակության մեջ ճանաչման կարիքը (Անրհաժեշտիլության, Նշանակելիության, Խոստովանության, Ինքնահարգանքության), Իսկ վերչում գտնվում է Հոքու կարիքները (Անձնական աճը, Զարգացումը, Ինքնաճանաչումը, Ինքնաիրականացումը)։ Եվ ահա դուք իմացաք թե ինչից է բախակացաց Մասլոյան Բուրգը, բայց եկեք չմոռանանք մեր թեմայի մասին։ Մենք միշտ սկսում ենք ներքևից, և երբ կատարվում է այն կարիքը որի վրա մենք կանգնած ենք մենք բարցրանում ենք մի քայլ վերև, բայց մի մտածեք վոր միայն կարելի է վերև բարցրանալ, կարելի նաև ինջնել, եթե հին կարիքները իմացուտոյւն տանի իրենց մասին մենք միանգամից կիչնենք ցած, և մեզ պետք է նորից բառցրանալ մինչև վերևը։ Դուք հիմա ամեն ինչ գիտեք Մասլոյան բուրգի մասին և ես կարծում եմ որ այստեղ ամենինչ ճիշտ է, որով հետև հիշեք, երբոր դուք շատ սոված էիք կամել շատ ծառավ, այդ պահին դուք մոռանում էիք ամենինչի մասին և մտածում էիք մենակ նրա մասին թե ոնց հագեցնել ձեր կարիքը, ու իհարկե կան այստեղ կարիքներ որոնք չեն ասվել բայց իմ կարցիքով այստեղ ամենինչ չիշտ է։ Այսքանով վերջ ես հույսով եմ որ դուք քաղեցիք ինչոր նոր բան ձեր համար ստեսություն։

Оставьте комментарий